torsdag 28 april 2011

On the floor..

Hejsan, idag i skolan var de stilbytardag gjorde inget
speciellt, la in ett par katt linser :) haha :]
sminkade IDA till ett Emo haha så söt hon blev :P haha :]
Slutade efter lunch idag och då for jag,emma,amanda,anja och
hanna till stan... igen :D köpte en foundation, en foundation borste och
ett halsband från glitter :D sen bytte jag min skjorta som jag
köpte igår till en mindre storlek :D <3
Nää.. nu ska jag återgå till so´n usch  vad drygt
ska skriva en uppsats PLUS en liten redovisning till imorgon...
låt oss bara säga att jag kommer måsta sitta uppe hela natten :P
uschusch kan inte bara SOMMAREN komma snart?!??!

PUSSPÅER :]

















(KÄNNER ATT JAG BÖRJAR FÅ LITE BILD BRIST ;P) 

1 kommentar:

  1. Jo, jag blev skitfin.
    KRAM
    /Ida ( midnightaragorn.blogg.se )

    SvaraRadera