måndag 11 april 2011

It hurts every time you ignore me...

Hejsan :] <3 Kom från skolan för ett tag sen, tänkte göra ett snabbt inlägg innan
jag börjar med läxan.. :] idag gjorde vi inte så mycket i skolan... jo juste
jag och Emma redovisade våran film det gick väll ganska bra,
inte sämst iallafall :] <3 Snart bär det av till fjällen far på onsdag kväll :D
Sen på Lördag så ska jag träffa Ida (i fjällen) och åka skoter
och massa fjällen saker, ska kanske hyra snowboard där också.... får se hur 
det kommer gå :] <3 


Krya på dig Hanna :] <3 hoppas du kommer 
imorgon måste träffa dig innan jag åker :] (a)


3 kommentarer:

  1. JA JAG KOMMER IMORGON!!! MEN SKA INTE DU TILL SKOLAN PÅ ONSDAG:(?

    SvaraRadera
  2. sv. jag det kan jag ;) skicka 2-3 bilder du vill ha med så fixar jag det :D <3

    SvaraRadera
  3. sv. skicka på ett mejl :)
    nanja_123_@hotmail.com

    SvaraRadera