söndag 17 april 2011

Fearless

hejhej, Har kommit hem från fjällen för ett tag sen, åkte hem lite tidigare för de fanns
typ ingen snö så man kunde typ inte åka slalom... Iallafall igår var jag med Ida i hennes stuga
i Grönfjäll, de va as kul :] <3 
HAHAHHA vi hade våra små moments... -.-
tillexempel.


Jag och Ida hade varit på en kiosk och köpt godis, och Ida stoppade hennes godis
i ett påskägg... fråga inte varför, sen sa Ida


IDA: Julia, nu får jag inte äta mer om jag gör de så får du min klubba


JULIA: Hahah, lovar du? 


IDA: Jadå, *tummar*


5 MINUTER SENARE


Vi sitter framför teven och jag hör hur Ida öppnar sitt påskägg,
och tar godisar.. och äter dom...


JULIA: Ida...... o_0


IDA: *helt inne i teven*  mmmhmmm...


JULIA: vad gjorde du nyss? o_0


IDA: inget.. ellerva? 


JULIA: * fortsätter titta på henne*


IDA: asså va? NEEEEJ JULIA, MEN ÅHHH...


jag as garvar 


IDA: du förstår väll att jag skämtade julia..


JULIA: Hahha viisst ida ;)


Och så de här:


Jag och Ida var ute och gick med Aragorn i skogen och Ida säger nått om Aragorn typ att han liknar en björn eller nått och jag tror att Ida säger


IDA: julia, de är en björn..


JULIA: *skriker as högt kutar iväg och fastnar med foten i den djupa snön och ramlar.. -.- *


Aragorn springer efter och tar min mössa..


Jag skriker ännu mer för jag trodde de va en björn och ida kommer springade med aragorn i kopplet och ba:


IDA: Julia... får man bara fråga vad du håller på med?


HAHHHA, jao så de kan gå :]


Nu ska jag börja packa för stugan som jag ska åka till snart :]
och imorgon kommer Emma dit, så sjukt kul har saknat henne
sjukt mycket :]




HOPPAS ALLA FÅR ETT BRA PÅSKLOV
kram julia
SAKNAD












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar